- Tisztázni kell, hogy a gép milyen adagolóval van szerelve. Fontos tudni, hogy a hagyományos UTN, vagy JAZDA, esetleg MOTORPAL-os változat. Ennek tisztázása azért lényeges, mert ennek megfelelő szettet kell megvásárolnia, tehát olyan szettet adunk, melynek turbós adagolós szabályzója az ön gépéhez való. Ritkább esetekben előfordul még az úgynevezett kör adagolós MND adagolós változat, melyhez sajnos cégünk nem tud turbós adagoló szabályzót biztosítani. Ilyennek még létezéséről sem tudunk. Mi nem találkoztunk turbós kör adagolóval, sem hozzávaló turbós szabályzóval. Ez az a ritka eset amikor kénytelenek vagyunk másik adagoló vásárlását javasolni. Cégünk ilyen esetekben a hagyományos, soros, turbós UTN adagolót javasolja.
- A gépben van-e telítettség jelző (levegőszűrő eltömődöttség jelző). Ez azért fontos, mert ha nincs, akkor nem jó, ha olyan csövet adunk, amin a helye ki van képezve, mert akkor vakolni kell menetes dugóval. Fordítva sem jó, mert akkor meg nincs kiképezve a helye, és küszködni kell a berakással, hegeszteni, és fúrni. A szettben olyat adunk, amilyen a vevő traktorjához kell, így azzal semmi további munka nincs.
- Tisztázni kell, hogy a turbó motorolaj nyomóági csövének a furata ki van-e képezve a centrifugál szűrő alsó öntvény részén. Ha nincs, akkor be kell fúrni a furatot, vagy vásárolni kell egy turbós öntvényt. Fontos, hogy innen kapja a turbó az olajzást, mivel ez az olajhűtőtől visszatérő ág, így az hűtött olajjal látja el a turbót. Ennek fontosságáról részletesen írok a Gyakran Feltett Kérdésekben.
- Tisztázni kell, hogy a turbó motorolaj visszafolyó ági csövének milyen a kiképzése. Ha a legnehezebb eset, akkor kell hozzá venni egy közbetét. Annak megvásárlása esetén könnyen elhelyezhető a visszavezetés a gyárihoz hasonlatos, és alig észrevehető módon.