"Tisztelt Tamás Úr!Rendelés rendben és zökkenömentes volt az árut hamar másnap már meg is kaptam,köszönöm.Megjegyzés: azért választottam Önöket mert Szabó Gyöző ur is segitet nekem a yanmar af16 kezelési könyvének pdf elküldésében.Irtam egy észrevételt a pdf kapcsán mivel önök egy általános leiratot adtak ez igy jó is volt,de kiegészitésként megjegyezem jó lenne beleirni a menyiségi adatokat,hogy hány l motor olaj,menyi sebválto és hidraulika olaj,menyi az elsőhidba,hány l hütőfolyadék.Kértem egy segitséget is amire nem kaptam választ Tóth Úrtol,hogy segitsen abba és küldje el a yanmar af 16-nak a harmadik pontmunkahengervezérlésének,kapcsoloknak és potméternek mi mit vezérel sematikus rajzát köszönöm.Azért választottam Önöket mert eddig mindenben segitettek ha ez igy lez továbbra is akkor csak íííönöktöl rendelek és ajánlom másoknak is.Baráti üdv.H.Imre"
/Szabó István József/
Vámosszabadi, 2017-02-22
"Nem is a kiszolgálással volt a gond, hanem a fogadtatással, ahogy beléptem az irodába olyan "kripta" hangulat volt, és ezt már nem először tapasztalom, amikor egy vevő belép akkor kicsit aktivabban kellene vele foglalkozni, miben segithetünk, meg ilyenek. Ne legyen olyan érzésem mintha hivatalba lennék, ahol hivatalnokok ülnek a vevővel szemben. Mikor 2009 ben a traktort vettem jobban kiszolgáltak, jó benyomást tett a cég,azóta vettem már burgonyavetőt, kombinátort, műtrágyaszórót,akkkor is az iroda nekem elég fagyos hangulatú volt. Az pedig még jobb lenne h ha webshopban rendelek és érte megyek, legalább legyen már előre elkészitve, ne akkor kelljen összeválogatni. Tök mindegy h az ügyfél másnap vagy egy hét múlva megy érte, minimum az lenne hogy elmondja az ügyfél a nevét és h rendelt, tegyenek már úgy legalább hogy tudnak róla,és annyi még beleférne hogy:köszönjük rendelését foglaljon helyet egy pillanat és hozom. Ne az legyen hogy megyek az ügyintéző után a raktárba, ő pedig a kezembe nyomja azt a pár dolgot és viszlát. Egy egyszerű Kelet-agros szatyor lehetne, amibe belerakják és úgy adják át, a pozitív képet emeli. Nem azt mondomhogy körbe kell ugrálni az ügyfelet hanem egy picit törődni vele. A régi partnereket pedig kicsit jobban foghatnák h pl: ne csak szűrőket vegyen, hanem akkor vigyen olajat is, ha azt mondja h jó de itt drága akkor adjanak neki, tagsági kártyát ami kedvezményre jogosít. Beszélgessenek vele kérdezgessék a traktorról, a munkagépekről amiket maguknál vásárolt, érezze az ügyfél h foglalkoznak vele, én ezt nem éreztem! Köszönöm hogy elmondhattam."
/Ari László/
Mátészalka, 2015-01-14