"Kedves Tamás László!
Ha jól emlékszem már ez a negyedik vásárlásunk. Most viszont vannak kétségeim. A mi traktorunk a Kínai Foton Europard FT 245. Földmaró vásárlás ügyében kerestem meg az Ön cégét. a baj ott kezdődött. hogy a hátsó kerekek 1400 mm -re vannak egymástól (külső méret). Egy erősített kivitelt kértem s olyaz ami szélesebb 1400 mm - től. Van is, de nem nagyon voltak biztosak abban, hogy elbírja a gép. Mindenesetre mi átutaltuk az összeget. Nos nem egy nagy probléma, a nem tökéletes illetve biztos tájékoztatás, de nem tudom mit csinálunk, ha nem bírja el a gép. Mi nagyon kicsi falu vagyunk (9 fő) és nincs más traktorunk amivel esetleg működtetnénk. Viszont rövidebb nem megfelelő mivel az egyik hátsókerék mindig letaposná a felmarózott talajt. Talán kellene olyan marókat gyártani ami oldalra kitolható vagy aszimmetrikus és így rövidebb is alkalmas lenne kisebb teljesítményű gépekhez.
Remélem hamarosan meg is érkezik a talajmaró.
Tisztelettel
Kelemen József
"
/Debréte Község Önkormányzata/
Debréte, 2014-03-10
"Nem is a kiszolgálással volt a gond, hanem a fogadtatással, ahogy beléptem az irodába olyan "kripta" hangulat volt, és ezt már nem először tapasztalom, amikor egy vevő belép akkor kicsit aktivabban kellene vele foglalkozni, miben segithetünk, meg ilyenek. Ne legyen olyan érzésem mintha hivatalba lennék, ahol hivatalnokok ülnek a vevővel szemben. Mikor 2009 ben a traktort vettem jobban kiszolgáltak, jó benyomást tett a cég,azóta vettem már burgonyavetőt, kombinátort, műtrágyaszórót,akkkor is az iroda nekem elég fagyos hangulatú volt. Az pedig még jobb lenne h ha webshopban rendelek és érte megyek, legalább legyen már előre elkészitve, ne akkor kelljen összeválogatni. Tök mindegy h az ügyfél másnap vagy egy hét múlva megy érte, minimum az lenne hogy elmondja az ügyfél a nevét és h rendelt, tegyenek már úgy legalább hogy tudnak róla,és annyi még beleférne hogy:köszönjük rendelését foglaljon helyet egy pillanat és hozom. Ne az legyen hogy megyek az ügyintéző után a raktárba, ő pedig a kezembe nyomja azt a pár dolgot és viszlát. Egy egyszerű Kelet-agros szatyor lehetne, amibe belerakják és úgy adják át, a pozitív képet emeli. Nem azt mondomhogy körbe kell ugrálni az ügyfelet hanem egy picit törődni vele. A régi partnereket pedig kicsit jobban foghatnák h pl: ne csak szűrőket vegyen, hanem akkor vigyen olajat is, ha azt mondja h jó de itt drága akkor adjanak neki, tagsági kártyát ami kedvezményre jogosít. Beszélgessenek vele kérdezgessék a traktorról, a munkagépekről amiket maguknál vásárolt, érezze az ügyfél h foglalkoznak vele, én ezt nem éreztem! Köszönöm hogy elmondhattam."
/Ari László/
Mátészalka, 2015-01-14