"Nem is a kiszolgálással volt a gond, hanem a fogadtatással, ahogy beléptem az irodába olyan "kripta" hangulat volt, és ezt már nem először tapasztalom, amikor egy vevő belép akkor kicsit aktivabban kellene vele foglalkozni, miben segithetünk, meg ilyenek. Ne legyen olyan érzésem mintha hivatalba lennék, ahol hivatalnokok ülnek a vevővel szemben. Mikor 2009 ben a traktort vettem jobban kiszolgáltak, jó benyomást tett a cég,azóta vettem már burgonyavetőt, kombinátort, műtrágyaszórót,akkkor is az iroda nekem elég fagyos hangulatú volt. Az pedig még jobb lenne h ha webshopban rendelek és érte megyek, legalább legyen már előre elkészitve, ne akkor kelljen összeválogatni. Tök mindegy h az ügyfél másnap vagy egy hét múlva megy érte, minimum az lenne hogy elmondja az ügyfél a nevét és h rendelt, tegyenek már úgy legalább hogy tudnak róla,és annyi még beleférne hogy:köszönjük rendelését foglaljon helyet egy pillanat és hozom. Ne az legyen hogy megyek az ügyintéző után a raktárba, ő pedig a kezembe nyomja azt a pár dolgot és viszlát. Egy egyszerű Kelet-agros szatyor lehetne, amibe belerakják és úgy adják át, a pozitív képet emeli. Nem azt mondomhogy körbe kell ugrálni az ügyfelet hanem egy picit törődni vele. A régi partnereket pedig kicsit jobban foghatnák h pl: ne csak szűrőket vegyen, hanem akkor vigyen olajat is, ha azt mondja h jó de itt drága akkor adjanak neki, tagsági kártyát ami kedvezményre jogosít. Beszélgessenek vele kérdezgessék a traktorról, a munkagépekről amiket maguknál vásárolt, érezze az ügyfél h foglalkoznak vele, én ezt nem éreztem! Köszönöm hogy elmondhattam."
/Ari László/
Mátészalka, 2015-01-14
"A véleményem 1+1 részben.
Aktuális vásárlás 80% elégedettség +20% fájdalom, kicsit magas az ár. (de nem kérdeztem meg, mert a vásárlás fontos volt) azaz mondhatni tökéletes kiszolgálást, együttműködést hoztunk össze!
Van egy régi elmaradásunk egy előző vásárlás "Janmar traktor melegedése" én ígértem felszállítom önökhöz, ez azonban még nem jött össze, oka; nem járunk önök irányába, illetve a (melegedés jelensége) nem általánosítható, azaz nincs magyarázat az okra. előfordul ok és ok-nélkül is a tünet. (lehet valami dugulás okozza, kitaláltuk a helyi orvoslást, de az nem-megnyugtató, indok nélkül ismételten melegszik, vagy terhelésre sem melegszik) Vagyis vigyázunk az állapotra, és keressük a tünetet, /nem használjuk rendszeresen/. **** "vélemény a vásárolt termékről" kiegészítés mármint a komplett rakodógépre vonatkozóan, az árának megfelelő a minősége, sok pici baja van, de a napi működtetéshez nem kell
szakszerviz, egyenlőre. üdvözlettel: Buknicz János üv."
/Bont-Ás Bt./
Szeged, 2019-01-15