"Nem is a kiszolgálással volt a gond, hanem a fogadtatással, ahogy beléptem az irodába olyan "kripta" hangulat volt, és ezt már nem először tapasztalom, amikor egy vevő belép akkor kicsit aktivabban kellene vele foglalkozni, miben segithetünk, meg ilyenek. Ne legyen olyan érzésem mintha hivatalba lennék, ahol hivatalnokok ülnek a vevővel szemben. Mikor 2009 ben a traktort vettem jobban kiszolgáltak, jó benyomást tett a cég,azóta vettem már burgonyavetőt, kombinátort, műtrágyaszórót,akkkor is az iroda nekem elég fagyos hangulatú volt. Az pedig még jobb lenne h ha webshopban rendelek és érte megyek, legalább legyen már előre elkészitve, ne akkor kelljen összeválogatni. Tök mindegy h az ügyfél másnap vagy egy hét múlva megy érte, minimum az lenne hogy elmondja az ügyfél a nevét és h rendelt, tegyenek már úgy legalább hogy tudnak róla,és annyi még beleférne hogy:köszönjük rendelését foglaljon helyet egy pillanat és hozom. Ne az legyen hogy megyek az ügyintéző után a raktárba, ő pedig a kezembe nyomja azt a pár dolgot és viszlát. Egy egyszerű Kelet-agros szatyor lehetne, amibe belerakják és úgy adják át, a pozitív képet emeli. Nem azt mondomhogy körbe kell ugrálni az ügyfelet hanem egy picit törődni vele. A régi partnereket pedig kicsit jobban foghatnák h pl: ne csak szűrőket vegyen, hanem akkor vigyen olajat is, ha azt mondja h jó de itt drága akkor adjanak neki, tagsági kártyát ami kedvezményre jogosít. Beszélgessenek vele kérdezgessék a traktorról, a munkagépekről amiket maguknál vásárolt, érezze az ügyfél h foglalkoznak vele, én ezt nem éreztem! Köszönöm hogy elmondhattam."
/Ari László/
Mátészalka, 2015-01-14
"Még nem próbáltam ki mindent, de az eddigiekkel nem volt probléma. Amit hiányolok, az a használati utasítás, összeszerelési útmutató a gépekhez. Mellesleg ez azt hiszem törvényi előírás is. Továbbá jó lett volna, ha az értékesítővel kitárgyaljuk, hova is kell szállítani, mert a teherautó végül nem tudott feljönni a szőlőhegyre, félúton le kellett pakolni. Így aztán az út mentén szereltem össze és akasztottam egyenként a traktorra és vittem fel."
/Kelemen Gábor/
Budapest, 2013-06-05
"A terméket rendben megkaptam, bár a futár jelezhette volna kb. mikor érkezik. A szállitóláda az elképzelésemnek megfelelően használható, meg vagyok elégedve vele. Egy szépséghiba: használhatóságában nem jelent problémát, de a keretről egy foltban hiányzott a festék, mégiscsak új termékről van szó. "
/Herczeg Zoltán/
Búcsúszentlászló, 2013-11-19