"Nem is a kiszolgálással volt a gond, hanem a fogadtatással, ahogy beléptem az irodába olyan "kripta" hangulat volt, és ezt már nem először tapasztalom, amikor egy vevő belép akkor kicsit aktivabban kellene vele foglalkozni, miben segithetünk, meg ilyenek. Ne legyen olyan érzésem mintha hivatalba lennék, ahol hivatalnokok ülnek a vevővel szemben. Mikor 2009 ben a traktort vettem jobban kiszolgáltak, jó benyomást tett a cég,azóta vettem már burgonyavetőt, kombinátort, műtrágyaszórót,akkkor is az iroda nekem elég fagyos hangulatú volt. Az pedig még jobb lenne h ha webshopban rendelek és érte megyek, legalább legyen már előre elkészitve, ne akkor kelljen összeválogatni. Tök mindegy h az ügyfél másnap vagy egy hét múlva megy érte, minimum az lenne hogy elmondja az ügyfél a nevét és h rendelt, tegyenek már úgy legalább hogy tudnak róla,és annyi még beleférne hogy:köszönjük rendelését foglaljon helyet egy pillanat és hozom. Ne az legyen hogy megyek az ügyintéző után a raktárba, ő pedig a kezembe nyomja azt a pár dolgot és viszlát. Egy egyszerű Kelet-agros szatyor lehetne, amibe belerakják és úgy adják át, a pozitív képet emeli. Nem azt mondomhogy körbe kell ugrálni az ügyfelet hanem egy picit törődni vele. A régi partnereket pedig kicsit jobban foghatnák h pl: ne csak szűrőket vegyen, hanem akkor vigyen olajat is, ha azt mondja h jó de itt drága akkor adjanak neki, tagsági kártyát ami kedvezményre jogosít. Beszélgessenek vele kérdezgessék a traktorról, a munkagépekről amiket maguknál vásárolt, érezze az ügyfél h foglalkoznak vele, én ezt nem éreztem! Köszönöm hogy elmondhattam."
/Ari László/
Mátészalka, 2015-01-14
"Reszemröl nehez szules volt a kistraktor vasarlas ,többször nekifutottam mig vegul elerkezezett az idö hogy legyen egy jo es szep trakim Az ingyenes ajanlasotokban leirtak jok szinte mindenbem eligazit a vasarlas elött Körbrneztem a piacon arakat minöseget szolgaltatassznvonalat összehasonlitva a Kelet Agronal kötöttem ki Legkorektebb vasarlasra itt lattam remenyt Mint minden vasarlot engem is zavart az uzemora allasanak valosaga Sajnos Magyarorszagon megszoktuk a csalasokat szinte mindig aligvan kivetel Egy allo motor allapotat legjobban jelzi a motorolaj tisztasaga a nivopalcan az enyemben parora lehet az olajcsere utan es sok uj szgk motor elszegyelne magat az oljtisztasagat összehasonlitva , teny hogy nagyon tiszta az olaj ez azt mutatja hogy szinte nincs atfujas es az elözötulaj pontosan cserelte az olajat es az olajszuröt , valamint a legszuröt A legszurönek az elkoszolodasa a karterböl valo visszaszivast is minimalisra csökkenti mivel a szivott levegö szinte ellenallas nelkul bejut a hengerbe Pontosan ugy van ahogy az ajanlas irja hogy a japan tulajdonos minden elöirast betart a szervizzel kapcsolatban is es a megfelelö idöben elvegzi - elvegezteti az olajcsereket ezert döntöttem hogy csak kereskedesböl es frissen behozott gepet veszek Lattam több jonak tunö traktort kedvezöbb aron de nem vagyok meggyözödve hogy monden szerviz es olaj valamint szuröcsere idöben törtent igy elfelejtettem ezt a lehetöseget Termeszetesen a traki tanulmanyozasa es ellenörzese volt az elsö dolgom "
/Katona Gábor/
Vác, 2014-08-14